klik..klik..

26 November, 2012

Esk lah pg....

Assalamualaikum....

Sepatutnya ari neh ada cek up...tapi papa kata pg esk la sekali..sbb dia pun cuti..mmm ok la kalau gitu..oh oh...x pernah2 dibuat lagik oleh daku skip2 cek up neh..ni la 1st time...esk pun aku kena p MOF lepas cek up.....jd apa kata lepas tuh kita p MAHA..hikhikhikhik..cm menarik jek tgk gmbr2 org yg p MAHA tuh...

::: x sabar jugak rasanya nk skodeng baby :::

24 November, 2012

Adam & Homework




Assalamualaikum....
ari neh x kemana2 pun..dok hadap adam punya homework kumon jek..
mama pun mabuk teruk la sangat skg neh...serba serbi x larat...

Happy weekends...

20 November, 2012

Adam's Little Ihtifal & Showcase 2012 ~ Part 2 ~


  
Dah sampai kami ke dalam dewan...cantik sunggoh dgn props2 mereka buat....

 
 Addin cakap ada perahu la mama....

 
 Ini kt bahagian atas pulak..ada belon2 + lampu2....

 
 Addin dan mama..sementara tunggu majlis bermula..

 
 Dato sharizat baru sampai...oooo x tahu pulak dia dijemput....
tiba2 jek mc cakap ketibaan dato' sharizat...

 Ini principal Genius Aulad Bandar Tun Hussein Onn...
Puan Aznita bt Azib.

 Dato sharizat yg rasmikan pd malam itu..dia sangat slim dan tinggi melampai....bling2 tudum dia masa bg ucapan.... :)

 Majlis telah dirasmikan...
yang baju biru belah kiri sana pengetua GA sec7 Shah Alam..
yang baju brown tuh founder Genius Aulad..


Adam's Little Ihtifal & Showcase 2012 ~ Part 1 ~

Assalamualaikum......
 

 Diadakan di sini..... :)


Sessi pendaftaran...dan serahkan anak semasa pendaftaran...

 dapat la no seat..kami dpt di bahagian depan...syoknya.... :)

 
Dan adam dapat ini...semasa sessi pendaftaran..

 Masa anta adam, dia melalak2 nak ikt adam...mama kata x boleh..dia nak jugak..
akhirnya bawak ke sini...baru senyum....

 Ada pulak spiderman...lagik dia suka...

 Sementara itu, papa p beratur amik makanan...
dapat lah meehun, kuih2 dan air..meehun tuh sangat sedap....

Sementara tunggu waktu maghrib, jalan2 kt belakang tuh...dh nk senja cantik sikit ada lampu2.....

19 November, 2012

Adam Mukhridz...

assalamualaikum.....

Ini gambar adam semalam..masa otw ke putrajaya untuk majlis Ihtifal & showcase 2012...
mula2 pg adam cm badmood sikit..sebab :- 1-dia tgh tido mama terpaksa kejutkan.sbb masa dh suntuk...tuh la suruh tido awal2 xnk....
2- dia suruh mama buatkan dia nya rambut jd pacak..celah mana adam nak buat kalau rambut dh gini...kekekekeke....

ok nanti ku update pulak pasal majlis kt sana.

06 November, 2012

ESP ~ Shaklee ~

Assalamualaikum..

neh baru sampai td tgh ari..
susu ku x leh telan...loya semendang..keluar balik...
apa kata kita try ESP kan...hehehehe..
bukak2 pun bau sedapnya.....
harap2 boleh la minum ESP neh...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background