klik..klik..

24 November, 2016

Adinda warded 🏥

السَّلاَم ُعَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُه   

Lama gila mama menyepikan diri...banyak cerita yg tertinggal...dekat 2bulan.Adinda pun ari tu bulan lepas warded dekat 5hari.Dijangkiti rotavirus.risaunya tuhan ajer la yg tahu.Alhamdulilah..beransur sihat.

Adinda mengalami trauma utk makan dan minum dekat seminggu lepas masuk ward.Dia takut nak makan,alasan takut muntah.sakit badan katanya...

 

Sementara tunggu giliran untuk jumpa doc.masa ni mmg lembik giler dah..muntah2 toksah cakap la kan...


Selesai jumpa doctor,doc kata dh dehydrated! Kena tahan terus.masuk air berbotol2...otw ke ward.

 

Dh masuk ward melepek jek..qada tido selepas semalaman x tido2..

 
Hari ke3 ada cool sket...

Berbotol2 dh masuk air..adinda still xnak makan dan minum..ni rasanya botol yg ke5..

 

 
Hari ke4 nampak cool dah..bole la nak minum..cuma makan jek takut2..

 
Doc stopkan drip ptg tu..doc suruh jalan2 sket..dh lama terbaring jek kan...

Alhamdulilah..dh ok..masuk ari ke5,doc kata bole balik..tapi still kena bt pemantauan.Alhamdulilah...adinda sekarang dh kembali seperti biasa..dah makan n minum macam biasa....semoga virus jahat tu tidak menyerang kakak lagi yer...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background