20 November, 2013

Boon Squirt

Assalamualaikum...

Aku ni dh beranak 4...pun masih teruja bila sampai masa anak dh nak buley makan...lagik beberapa ari sahaja addina akan masuk 6m..tiap kali dia tgk abang ngn kakak makan dia yang terkinja2 mcm nak bg dia makan..lahai adik....kesian plak aku tgk.........

3ari lepas ada aku bt puree buah bg kt dia sikit...bibik cakap dia suka sangat dapat makan...xperla selang2 hari aku ckp ngn bibik bagi dia makan sementara nak sampai umur 6m+...xmo la bg awal2 sangat kan..semua anak2 gitu...

Sekarang ni dh mcm2 makin canggin...aku pun excited tgk menda alah ni..aku xmo kasi bibik banyak ssh jugak..aku mau dia hadap jaga anak2 aku time aku xdak...kekeke..makanya aku belikan yg ini.... Taraaaaa!!! Hahahaha...


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background