31 January, 2014

My 1st collection of Pandora

Assalamualaikum....

Nak cerita neh...benarnya dh lama aku aim produk pandora neh..dr tahun lepas gak la....nth cner leh minat plak kan....dan ku usulkan pada en somi...nampak dia cm ok..tiada bantahan apa2 pun...kekekeke..muahhhhh...papa!!!! 

Dan di awal bulan ritu dia menemani aku ke butik pandora..telahkan aku dh ada bracelet...jd kena la cr isinya kan.....isinya bole beli bila2 masa sahaja..janji ko dh ada bracelet..aku memilih bracelet jenis silver...dan keinginan aku nak bt tema ada warna merahhhh...maka ini lah hasilnya....

Dan inilah hasilnya!! Nampak mcm dh penuhkan..tp aku rs kena add lagik 2pcs maybe openwork/charms/spacers...dangle pun bole...ini namanya tema red pink cherry daisy blossom..hehehe..aku yg namakan tu..sbb kan ada bunga daisy pink tu sama murano pink cherry....


2nd blet aku bercita2 nak bt warna purple/terkoish..kena tgk dulu isi2 nya punya warna.....arghhhg skg termimpi2 aku red pave itu!! 

Berhati2 beli pandora online ya..banyak fake..aku nasihatkan pg beli di butik sahaja!! 

Sekian!! 

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background