25 August, 2014

Burgerbyte ~ Tasik Permaisuri ~

Assalamualaikum.....

Malam ni tekak nak makan ala2 western...kekeke..balik dr midvalley tadi..en teman ajak p burgerbyte...ok ah jalan pun x jem sangat, cuaca pun nampak ada baik sket...angin sepoi2 bahasa jak.......

Bawak 2 org kanak2 yg macam 4org kanak2..aku cakap A mereka cakap BCDEF.....grrrrrrrr.......

Menunya banyak la jugak...tapi kt sini yg top2 menu jek dia iklan...

Kena bayo dulu d kaunter ea...jauhnya nak p kaunter...aku malas..en teman jek ah pg...

Ini yg aku order...naked burger namanya...kekekeke...ini salah 1 top menunya..oh mmg sedap!! Tekak aku leh pg ah dgn menu ni...ayam dia sangat sedap..apatah lagik kuah dia.....ini ayam dan daging...next aku nak try lamb dia pulak...


Ini en teman punya..aku x rasa pun..sebab dh makan yg tu kenyang pulak kan..en teman cakap sedap la jugak...budak 2 org tu xnak makan..nak terkinja jek kt situ...

Ini environment yg dpt aku snap sket..xmo snap banyak2 kang org pasan cakap aku jakun kan...kekeke..tempat selesa..parking bole tahan senang la jugak...kalau weekend aku x pasti..ssh kot parking...kedai ni di kelilingi bangunan kedai2 laen..tempat sangat bersih...

Air order 3 jek..tu pun hazabedah nak ngahbihkan....air dia x manis sangat..bole la nak telan..ada rasa la sedap jugak...

Ini total bil utk 2menu dan 3jenis air..air tu x mahal mana kan..biasa jek kan rege dia...makanan ok kot..std ah rege ala2 western kan.....

Burgerbyte ni dah banyak cawangan kan..jadi utk mencuba..pergilah cawangan yg berdekatan...hiksssss....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background