19 December, 2014

Magnum ioi City Mall, Putrajaya

Assalamualaikum...

Tadi cari makan kt ioi city mall.....lepas makan cm biasa jalan2...oh mangum dh bukak ah....ok beratur ....

Ramai jugak org tgh beratur tadik...

Ini mama punya..hiksssss...makannya mama n papa...kt sini kalau setakat beli batang saja x bole makan kt dalam...kalau amik magnum triffle mcm ni leh dok dalam..

Asalnya nak mcm ni..tapi belom ada lagik di ioi ni...





Harga setiap 1batang ice cream 3topping 2 celup coklat dalam Rm10+...

Mcm magnum triffle tu dalam rm30
Yg atas ni dalam rm69+

Rasa?? Sedap✅ x manis sangat mcm kt kedai2 biasa tu...mmg sedap! 
Wifi laju!! Ngeeee...

Yg berminat nak coba tu pg la merasa..sedap jugak...

11 December, 2014

Home Pro, ioi City Mall.

Assalamualaikum....

Buat kali ke3...pg ioi city mall..okeh..skg ku dh bole hafal setiap kedai arah mana...kekekekeke...sangat besar tau..larat x larat jek nak jalan...

Tadi teman adik masuk Home Pro..mereka biasa la tgk2 barang rumah...pengantin baru khen.....hikssss...

Orang ramai...tapi bole la nak jalan2 kan...jom cuci mata...

Tiles ni bole DIY tampal sendiri yer..kuat ke x kuat x pastilah...harga ikut pattern..





Mereka kata cermin kt home pro ni murah...sebab ari tu beli cermin yg sama gini..mahal sket dr home pro..aku ra kaison lg murah...hahahaha...




Nampak si adinda ni menggeletis dia...





Wallpaper dalam ni cantik2 sangat..design mmg exclusif punya..

Harga dh siap..xdak nego2 ...rsnya sama jek dgn harga wallpaper kt luar tu..

Sekian saja setakat ini laporan dr Home Pro... ☺️☺️☺️✌️✌️besar jugak...x semua tpt aku jalan masuk..kekeke..


09 December, 2014

Big Bad Wolf Book, The Mines

Assalamualaikum....

Melaporkan diri ke Big bad wolf semalam sangatlah aman damai...hikssss..org ramai jugak tapi mcm x crowded sangat..bole la nak tolak stroller...

Bawak 3 org neh....
Sementara menunggu papa p toilet jap....


Macam2 gaya...mcm2 perangai semalam..sabar mama....hahahaha....yg sorang tu nasib la berikat dlm stroller....

Orang x ramai kan..sempat la amik gambar sana sini...




Abang addin bersama buku pilihannya...





Hello kitty..menggeletis adinda nampak buku hello kitty..kebanyakkannya untuk kanak2 umur 6y keatas...tapi setakat umur adinda ada la untuk mewarna...

Kids party food...x beli pun...tgk jek...sapa yg rajin deco2 makanan anak ni bole la beli...


Pg sini mmg ke tpt buku children jek...hati2 ye memilih tajuk buku anak2...sebab dalam pd tu ku perasan ada yg tajuk bible2...jesus2...diletakkan sekali bercampur...mmg menarik gambarnya...buku cerita pasal nabi2 kita pun ada..rm1....

X sempat nak snap gambar kanak2 ni punya buku..masuk kete dh selamat..sapa yg belom pg tu..berminat nak pg..pg la pada waktu2 gini..org pun sayup2...kalau rs nak beli banyak..bawak troli sendiri..hikssss...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background