klik..klik..

25 November, 2008

maafkan mama sayang....

semalam mama tpaksa anta adam ngan bibik ke umh nenek di kepong...
sebenarnyaa mama x sampai hati nk berjauhan dgn adam..tp mama tpaksa bt demi keselamatan adam..disana ada nenek&atuk yg bole tgk2kan adam..mama tau adam perasan yg mama & papa akan tglkan adam di sana..mama pun sedih gak semalam..tp mama tahan...kt sana pun adam ada kak sofea&haikal..bole main bersama..ikutkan hari nih nak je mama kesana..tp hujan lebat addin plak tdo..papa jaga opis n sambung bt keje2 mama tuh..atuk ngn opah td call dr mekah dok tanya pasal adam&addin..atuk &opah risau kalo2 adam menangis disana..mama kata adam x nangis..arinih 2x mama call nenek..tanya pasal adam..adam tdo..ok x nangis..mungkin sbb dpt berkawan kan...sememangnyaa mama rasa sunyi bila adam xder kt umh nih..kalo x dgr suara adam ajerr....teringat ptg2 slalu bwk adam bjalan naik stroler..tp ari nih rs lain plak..mama dok dlm umh jer dgn addin...xperlaa adam duduk sana yer bt sementara nih...mama rindu sgt2 kt adam..wpun baru sehari adam kt sana...nanti mama pg jupe adam...adam jgn nakal2 yer..jgn gaduh2..sayanggg mama...

luahan hatiku bt kali ini..... :) :) :)

7 comments:

zealvia said...

Sian ko ila takper la sekejap jer tu

-iLLa- said...

tuh laa....td hubby call umh mil akuh..mil aku ckp ptg2 dia merengek2..dok sebut papa mama

kimoblade said...

Illa..
kenapa tinggalakan adam kat umah MIL??

-iLLa- said...

tpaksa kak kimo..dgn perangai maid yg mcm tuhh..parents dh pg haji..nanti illa n hub keje tgl maid ngn adam&addin..lepas tuh..dia suker sgt pg buang sampah.mata lilau2 cr kwn..dia suker nk pg bsembg2 dgn maid org lain...mcm ari tuhh..tba2 ckp thn depan nk balik raya..walhal kontrak x abeh lg..lepas tuh bole kata maid umh blkg bole balik plak..pastuh np maid umh blkg gajinyaa 800..adoiii...nih byk org hasut laa nihh..2buln lepas jiran kt umh tuh maid nyaa lari subuh2 kadok..atas bantuan maid jiran lain..sbb maid tuh pki hp..adoi kakkk..lari bwk diri sendiri xper..btnyaa lari bwk anak2..glerr kakk..yg lari subuh2 tuh pun dia tglkan bb tuh kt atas katil..sket lg nk jatuhh...huuuuuuu

Aiza Parman said...

sedih kak..tapi adam lebih selamat kat situ dgn nenek/atuk

zamarissa said...

ila...
ape kate ko kuncikn je bibik tu kat dlm umah...
spai ko or hb blk...
tu je cr nye xbg dia kuar...
pastu jgn soh dia buang smpah wktu ko xde...
ok kot aku rs...umah ko ade grill kan???
ko kunci sume grill le...
jahat ke idea aku ni????
waakakakkakakakkk...
kalu aku ade maid, aku wat mcm tu ler...mmg xtgl kunci umah kat dia..tp kne slalu pantau ler...

-iLLa- said...

a'aa kak adam mmg selamat laa kt c 2..td call sil dia kata maid tuh kdg bt muker..eeee tuh yg akuhh x sukerrr..pastuh asyik tanya np (kakak) illa laa tuh..anta dia ke sini..ada gak mengongnyaa..walhal aku dh ckp byk kali...x phmbhasa ker...(illa ckp papa adam pg kursus)pastuh tepon mil lak..mil kata abah dh lecture maid tuhh..mil x sempt nk ckp byk sbb dia ada dkt2 c 2 katanyaa,..

liza,aku kena pk 2,3kali r pasal kunci grill nihh..sbb,incase tjadi pape..aku tkt gk sbb anak aku kan ada dlm umh tuh jugak...grill dapur dh sedia maklum mmg mak aku sorokkkan dh...kdg aku npk dia nk buang sampah aku yg volunteer amik nk pg buang...tuh kiranya kebetulan n nasib laa kalo dia kuar umh ada maid org lain..nih esok hubby nak amik adam kt sana..mil nk pg perak ada wedding..lg pun aku x tahan rindu r..ssh aku nk bt keje..hubby kata dia nk slow talk dgn maid tuhh..yerlaa hubby x pnh bersuara kan..bialaa dia bersuara sesekali..eeee lamanya plak aku nk tgu 2thn..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background