klik..klik..

19 August, 2009

Addin x Sihat... ;(


Addin x sihat laa..malam2 mesti badan dia panassss jek...sejak masuk setahun neh...bwk g jupe paed..tekak dia merah..ada infection..tp bila tgh2 malam dia mcm x selesa..badan panassss...siang2 ok jek..main ngn abg adam....nih pic mama ngn addin ms tgu turn nk jupe paed...tgk tuh x brapa nk senyum sgt addin neh.....
mmmmm..arinih asenyaaa dh ok sket npknyaa..mau nk makan....susutt dh addin..


6 comments:

eynda said...

Kesian Addin....cepat sembuh yer....naper ye malam2 je badan dia panas....sekarang ni cuaca tak menentu dgn virus macam2 lagi...isskkk...

adha said...

alahai kesian addin...

tgh2 cuaca tak brapa nk elok ni... mcm2...
cpt baik ye.. jgn lupa mkn ubt...

babyluv_ayang said...

tgk mata pun kuyu....risau ler skrg ni kan, dik....tapi insyallah, kena jaga elok2...makan ubat kasi abih...insyallah ok ler tu...demam ni kekadang mmg suka attack waktu malam...siang ok, malam dah demam balik...

-iLLa- said...

alhamdulilah addin dh ok sket npknyaa...dh mahu gelak2 n makan..pg td dia bgn awal pastuh jerit2 kacau abg adam dia..kak eynda demam malam2 tuh sbb dia kena infection ke tekak..merah..mungkin sbb tdo dlm ekon kan..hehee..

MrsAdi a.k.a June said...

amsyar pun sama tak sehat... maklum la.. musim skrg ni demam skit jer kt baby terus rasa risau...
mintak jauhkan la dari segala wabak.amin...

Just Call Me Bitt said...

get well soon

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background