klik..klik..

09 March, 2010

Tag dari kak Diana

Baca Blog kak diana tgk2 kena tag..ekekee..sblm2 neh pun ada dpt gk dari yanti..tp x sempat bt la..ari neh rs free sket...


1)You have to print screen wallpaper that you are using right now.


2)Tell us why you like the wallpaper

Suka pic neh sbb ada gambar mereka berdua..selalunyaa ssh nk amik gmbr mereka berdua neh taw..sorg lari sana..sorg lari c nih..asenyaa neh laa yg terbaik kot..ehehe..skg dh mudh sket la..tp mls nk tuko..ngeeeee..
ya allah...byk mena file kt ctuh..

3)Tag 10 people..

mmmmm...

1) kak zaara
2) kak nisda
3) zealvia
4) habibnas
5) kak mah

5jek laa yer..asenyaa ramai dh dpt tag gini..
saper yg dh dpt tuh abaikan jek laa ye...

lastly,tq for tagging me ya....
kalo ada lagik bagi laa...hahaa...




SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background