klik..klik..

04 December, 2010

My New Gadget Nikon P7000

X bole tahan aku...apabila ada new gadget yang baru keluar yang ku kenan....ekekekekkee...
Tadi segera pergi untuk mendapatkannya...ikikikkii..
Atas sokongan dr mr hubby tersayang.....ku memilih P7000 Nikon...tq yer papa..byk bg pendapat.....
sebenarnya ada 2 pilihan di dalam kepala ku...Lumix LX5 & NIKON P7000...
pk..pk..pk...Lumix dah pakai...apa kata kita amik pulak Nikon P7000, walaupun dah ada DSLR Nikon....eheeeee..

Susah tul kalo ada masalah cepat jemu pd sesuatu gadget neh kan....Lumix yg ari tuh pun baru pakai 7bulan..masih dalam warranty..tuh pun jarang pakai....masalah tul... 
 Neh ler rupanya.....kalo nk compare dengan Lumix lama....dia ringan sket..function tlebey2...mmmm rejin ke x belum tentu la lagik..nk godek..ekkekee...

Neh pandangan Belakang dia..mmg besar sket la rupa dia...agak2 dh jemu..let go laa eh..kekekkeke....





6 comments:

echa said...

bestnye.....berkenan gak ngan kamera besar2 nie..tp buat masa nie x leh lagi nak beli..huhuhuhu

Mulberi said...

Bestnyeee! Makin lawoo lar gambo2 ekk.. heheh

eyndayusoff said...

Nak tengok gambar hasil snap! :-)

Akak pun hampir2 TERupgrade lumix tadi tapi nasib baik masih waras...kalau tak memang hubby akak nak hantar akak gi terapi kat doktor kekekeke...

-iLLa- said...

ekeke..echa..xler besar sgt..npk jek mcm besar..tp dia ringan sket la...

kak mul..insyallah yee....

kak eynda..kalo pandai setting ctk la pic nyer ehh..mcm akk pun gambo ctk2..mesti pdi setting......
kak..mmg nk kena anto terapi doc laa neh..kkakkakaa..insyallah t illa tjk hasilnya yer..

ammi said...

hamboi...baru ambik dah ada niat nak letgo..kot nak letgo..telepon ler hakak!!

-iLLa- said...

wahaaa...ahkak...harap2 emosi neh stabil la yerrr...ekekee

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background