klik..klik..

28 February, 2011

Cantik x Mama????

Balik keje..cm biasa..adam n addin akan berkepit ngn mama/papa..tapi balik tadik, addin tdo..adam saja ler nyibuk bg mcm2 soklan kt mama..byk soklan dia tiap2 ari.....
pastu cner dia leh pgg botol bedak pulak....selama ari neh xder sibuk nk main pgg2 botol bedak..dan kebetulan pulak botol tuh terbukak gaknya..maka dgn itu, inilah hasilnya......


 Soalan pertama dia...."mama cantik x adam pakai make up"??
mama pun jwp ler.." adoi adam.mn dpt neh??adam kata kt tpt make up mama tuh...
( adam neh kan, dia gemar ckp2 depan cermin...mcm2 imiginasi yg dia buat,kdg kala kita x paham apa yg dia bualkan.) menda ini berlaku selepas dia tepek bedak kt mukanyaaaaa...

suruh lap xnk lap..mcm2 laa mama neh racun tkt2kan dia......ekkekekeke...

Akhirnya dia tewas jugak..dia amik selimut dia terus lap muka tuh......
waktu neh...addin tido..kalo x lagik ler menjadi2 bila 2 2 bt keje....




7 comments:

Nieza Ishak said...

hahahahah .... ingat pakai ubat utk 'demam bintik' tadik ...

zealvia said...

pandai dia sapu muka ye..kalo rayyan dia buat minyak rambut.

-iLLa- said...

ehehee...ubat bintik....kalo kena kt dia bintik x tau ler kak nieja oiii..haru kooootttt....

zea,ini keje sorang2..kalo keje 2 org lebey dr neh taww...

Amiizaa2001 said...

ya amponnn........hehehhehe bg auntie tersenymlah :):)

Ms AiReEn MoHd said...

uikk tekejut auntie tgk muke die..hehehehhe...cute boy

Yan said...

Ni anak2 u kecik lg.. Kalau 'anak2 sidek' tu kan dah besar. bedak kalau tak dipantau, seminggu sekali kena beli..haru.

-iLLa- said...

kak mija..mcm2 eh....

ms aireen..terkezuttt auntie eh..ahaahha..

kak yan,mknanya bukan kanak2 jek la yg suka bedak kan....sebab wangi dan lembut kot ehh..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background