klik..klik..

30 July, 2012

For Bibik's Easy Work... Magic Mop :)

Assalamualaikum....

selamat pagi semua........

cam lemau jek pagi isnin neh..daku pun masuk opis lambat...hehehehee

Cantiksss x warna fink neh??cantik kan....
Hehehehe..aku belik sebab mcm mudah jek...kaler pink kan...
hehehehe magic mop nama dia..senang sgt guna..pijak kt tpt kaki tuh..nanti yg putih dlm tuh akn berpusing dgn sendiriknya..laju tau dia pusing....
yg bulu mop tuh pulak mcm jenis fiber...slalu kita kalau mop lantai pakai mop biasa tuh..kdg air tumpahan tuh x serap kan..tapi neh dia menyerap..mudah sangat..
bibik ku cm biasa x pyh ajar..dia mcm reti pulak cara nk guna....nampak dia cm suka sgt dpt mop neh..mcm dia dpt utk barangan dia plak..ekkekek...





4 comments:

yuzi musa said...

berapa RM n beli kat maner ni illa..:) aku tak der bibik.. tapi apa salahnya kalau memudahkan keje aku kan...:)

-iLLa- said...

mahu ka???inbox aku weh..

Qaseh Suhaida said...

suka kaler pink mmg menarik tp pakai untuk mop je huu hu

Mama Likha said...

ktne nk beli magic mop ni ? nti pm zte yer... zte pun jd bibik sndir kt rmh hehehe

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background