klik..klik..

29 August, 2013

Implanon...

Assalamualaikum.....

Ni nak cte pasal menda alah ni..dah selamat ku tanam dalam lengan..harap2 ianya berfungsi dgn baik la ea....hehehe... X silap dh 2bulan pakai..so far so good...cuma masa d awal2 lan tu ada la bleeding dlm seminggu 2..doc cakap normal...selagik dia x mengganggu kita doc x kan bg ubat.....pastu tangan ada rs lenguh2 sikit la...lepas tu ok dah....

Bp lama proses pemasangan?
X lama doc tu buat..dalam 10minit jek...siap ada cm warranty card lagik..kekeke..bila nk bukk nanti bawak kad tu....

Sakit x?
Mmmm..ada la risik2 tanya kawan sakit x pasang tu...ada yg kata sakit...tp masa ku pasang ari tu x rs pun sakit itu......alhamdulilah...

Bp lama pakai?
Pemakaian selama 3tahun..lepas 3th. Ianya x berfungsi dah...nanti ada la sikit operation untuk keluarkannya...

Kos mcmana?mahal x?
Daku buat kt hospital tpt ku bersalin....kos dalam 500+...org ckp kalau nak murah p LPPKN..daku x pg sana sebab xmo ulang byk2 kali..kekeke..kena tunggu period kan?memandangkan period ku x teratur agak ssh la..lagikpun aku jenis malas tunggu lama2...hehehehe..so,kalau nk betul2 murah p LPPKN harga dalam 300+ x silap.....klinik biasa yg buat ni ku tanya pun dalam rm500+ jugak....

Ganggu susu badan x?
Alhamdulilah setakat ini susu badan ok.... :):)

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background