klik..klik..

04 June, 2015

Copthorne...Cameron Highlands..

Assalamualaikum....

Bermula cuti sekolah ke CH kami.Ada family day d sana.tahun ni buat di CH...sampai awal sehari,jadi menginap la kami di Copthorne CH.






Kami memilih Executive suite.Sangat selesa..hotel x kedekut plug..kehkehkehkeh..almaklomlah kami ni banyak beno menda nak d casnya...kekekeke...


Bunga ni bunga hidup.segar betul.wangi jek....ase nak bawak balik jek..kekekeke...

Malam tu papa keluar p cari makanan..mama sama gegurl x ikt lah..balik papa belikan strawberry...masa ni manis..cicah dgn coklat pun trasa sedap sangat2...

2 kanak2 ni hadap strawberry mcm tu jek..tgh manis kan, sedap la telan..tapi adinda x..manis ke masam dia tetap makan...kekekeke...

Ok continue lagik nanti.....

2 comments:

Roziah Muhammad Nor @ Cie said...

aah kan kekadang 1 plug je. berebut la laki bini nak mengecas. hihi

-iLLa- said...

Tu la banyak plug sini...kita suka ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background