klik..klik..

25 January, 2011

Addin & Pacifier

Perkembangan terbaru addin di thn 2011..neh..adalah sangat menggembirakan mama.pabila addin stop terus utk melekap dengan pacifier...ehehehhhe..ok la tuh kan...kira ok la tuh kan....
risau jugak sebenarnya sebab addin mcm memerlukan sangat menda alah tuh bila time nak tido malam...
sebab adam dulu xnak..

( Puting neh hilang, mama addin sendiri terjupa di bilik Business mama..ekekee)

 Ini brand avent...terpaksa beli apa yg ada ms tuh..sebab ms tuh dia pakai MAM punya..hilang..sampai 1 malam tuh dia xnk tdo..susah gak la papa & mama masa tuh...( addin isap puting neh hanya di waktu malam sahaja ) bila siang ari bibik akan amik simpan...

jadiknya beli jer yg neh..dia mmg xnk sebab keras kot..last2 amek jugak hisap....
asalnya dia stop utk isap puting neh..sebab hilang di tangannya sendiri..jenuh jugak la mencari 1 rumah..yg 1 lagik tuh pun dh hilang...ms hilang tuh jugak..puting neh pun dh koyak sket..gaknya x sedap gak kot nk ngisap...jdik,ms hilang tuh jam 12tgh malam..terpaksa la mama explain kt dia sungguh2...suruh dia cr..adam pun sama beria mencari..ekekekeke....pastu terus ajak masuk bilik tdo..bagi dia sebotol susu penuh..dia hisap smapai abeh..kesiannya la ms tuh tgk dia nak tdo...tp xper la mama kalo leh xnk sampai bila2 kan..sebab addin dh masuk 3y thn neh.....

hari demi hari,tgk mcm okeh jek....jadiknya stop ler terus..x ingt2 dh..
sekarang tido malam addin dh npk okeh... :):):)

 Sekarang tiap kali nk amik pic mesti nak bt peace..tp saya x pandai lagik.....bole la neh ehhh..eheehhe

Minum susu jek la eh mama.....x yah isap puting..mama ada tanya2 gak kt saya mana TING saya...saya hanya ckp No! ekekekee....




3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahh syabas .. kita pun dah mula misi no pacifier ni awal bulan hr tue .. smp hari ni aidil tak cari pacifier .. legaaaa ;-)

ps : sama lak pacifier kita tue ;-)

-iLLa- said...

diana yek...kdg npk comel kan mereka isap menda tuh..tp cm x best jek kan..ekeek

me said...

bln dpn addin dah nak masuk 2 1/2 tahun dah, x yah dah la nyonyot puting walau utk tido je sekalipun!! tahniah addin :p

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background