26 January, 2011

TAG from Habibnas,,,,,,

tag 
 
"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

Check it out



Tq ler pada puan bib...sudi tag akuh..ekekkee..ok lerrr aku jwp tag neh....
perghhhhhhh....25????ekekeke..ok ok...




  1. aku, dilahirkan pada 5 june 1982....
  2. aku, anak sulung drpd 3 beradik......
  3. aku, study di KUTPM yg kini dikenali sebagai MSU di Shah Alam, dalam bidang Business & majoring Bachelor of International Business
  4. aku, selepas tamat belajar Feb 2006, Terus mendirikan rumah tangga pada June 2006..( neh mr hubby dh ajak kahwin cepat2..ekekee..)
  5. aku, mmg giler Shopping!!!!!!
  6. aku, suka berkawan..
  7. aku, kadang2 cepat naik angin...cpt panas hati...sib dpt hubby cool....
  8. aku, suka warna biru,merah,pink,kuning n warna yg terang2...
  9. aku, byk rahsia simpan dengan mak..hahahhaaa..apa2 pun mak la segalanyaa..ssh aku mak jugak....sakit akuh..mak jugak....
  10. aku, suka drive...tapi kalo ada hubby..semua jadik malas..
  11. aku, suka jalan2...paling aku suka bila masuk shopping complex..hikhikhikkhikk..
  12. aku, suka snap pelbagai gambar..cm skg suka amek gmbr anak2...pastu simpan...bt koleksi....
  13. aku & hubby kami punyai minat yg sama..salah 1 gila gadget....
  14. aku, adam cakap aku garang..erkkk...
  15. aku, x suka pada org yg cerewet mewet....malas nk layannnnn....
  16. aku, punyai bulan lahir yg sama dengan hubby..JUNE!!
  17. aku, mudah bosan....
  18. aku, suka kan pemandangan..
  19. aku, suka kumpul parfume..
  20. aku, suka tgk almari baju mak..almari tudung mak..pendek kata koleksi brgan mak....kasut, jam etc..aku suka kelebek..ehehehe buruk tullll...
  21. aku, kalo datang sifat malas...mmg malas ya amat....
  22. aku, suker tido!!
  23. aku, cita2 masa kecik nk jadik cikgu...konon!!
  24. aku, suka makan2..tp hubby kata rugi kalo bwk aku g makan tpt yg byk2 mknan..ekekeke
  25. aku, suka sangat masakan mak!!! tiap2 ari call mak mesti tanya dia masak apa!! ekekee...
hahahhaha habis sudah

mengikut tag neh dia suh tag kepada 25org..pergh ramai gler..malas nk pk..saper2 yg sudi nk bt tuh..bt ler yer..



No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background