klik..klik..

19 March, 2011

Kisah...Jumaat Petang & Malam.. :):)


As salam semua...ehehehee..ayat cm gempak jek bunyi kan..kisah tuh..hahhhahaa....
xder ape ler sangat ctenya pun...cte pasal pg Parenthood kt Mid Valley dgn cte pasal 2 budak hero neh jek ler...

 Masa kat Mid Valley, hubby suh masuk kuiz.ms tuh mama dok sibuk tgk booth laen...skali papa mereka panggil suh masuk kuiz..erk,tgk kuiz utk nestum..papa kata boleh.,.boleh..kalau yg ada baby dlm perut..kakakaakaka..skali dgn slumber mama pun pg ler duduk ctu..dgr ler makcik neh pok pek..pok pek...
lepas dia pok pek..pok pek..dia akan bagi soklan..kita jwp kalau betul dpt ler tin nestum dia tuh...


 Sesambil dgr, sesambil isi form..ah so kt situ pun offer ler duduk suh isi form2 tuh..
budak 2 org neh mmg kompom xnk ketinggalan kalau tgk mama duduk mana2..sib x kacau sgt....mereka pun dgr ler makcik tuh pok pek2...

 Si adam sibuk tanya mama dia apa org tuh ckp..utk apa neh mama..apa mama buat lah..mcm2 lah...
akhirnya nak tau..apa ah so tuh tanya..??"u punya baby skg umur bp"?daku dgn slumber ckp..ini umur 3y..lepas tuh dia ckp ohhhhh..x bole masuk ini kuiz....u punya anak sudah besar....aiseyyyyy..papa ler neh...jegil2 mata mama kt papa tawwwww...papa kata td ah so tuh ckp yg ada bb dalam perut pun boleh..adeh...apa2 jek la..salah infomation ler neh....


kesimpulan ku....parenthood kali neh x berapa besar mcm ari tuh..ada 1 hall jek..ari tuh mrk bt skali 2 hall..neh sebelah tuh ada MAPEX gak bt pameran...jadik apa yg mama nak mmg xder ler kt sana...
jadiknya balik gitu ajer ler..


malam tuh pulak.....ingt nk g pasar malam kt putrajaya....skali dalam kete hujan.......
so,terus le menghala ke Alamanda bersama2 2 hero itu.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Mereka ber2 neh agak fanatik sama spiderman...
tgk masing2 kt tpt masing2..neh masing2 tgh mood baik..ler neh x bergaduh....so,duduk diam2 jek..cuma nyembang2 gitu jek....

 Dalam kereta...adam xder keje laen..dia pg bawak sticker2 neh semua..beli kt Mid Valley siang tuh..terpekik terlolong nkkan sticker tuh..mata tuh npk ajerrr apa yg org jual..

 X cukup kt cermin kete..kt muka pun taruk..ms neh opah call..dia nak ckp...boleh pulak adam ckp nanti turun dia xnak bukak...grrrrr..adam jgn bt gilerrr...

 Owh!! rupernya kt kaki pun ada.....mama jenuh pujuk adam suh bukak semua sticker yg ada kt tubuh dia..mcm2 la racun ckp mcm2...br bukak..


dah sampai alamanda.....


Mesti bagi mereka layan ini transport..seround 2...eheheheee...pas tuh br leh jalan.....


2 comments:

zealvia said...

weh..sonyap je ko dah beranak ye?

-iLLa- said...

ekekeke..mn der..belum lah...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background