12 August, 2012

Fareeda Nyata Jelita....Terima Kasih...

Assalamualaikum....
apa khabar semua???kita semakin hampir di hujung ramadhan kan...x lama lagik nak raya dh...bahang hari raya ku jugak dh semakin terasa....
thn ni..raya tema kaler merah youuuuuu....
hehehehe..alhamdulilah...semua dh selesai.anak2 dan bibik serta en hubby dh settle..ku neh jek yg x settle2 lagik..dah merata jalan p cari baju..x berkenan ajer nya yerrrr...
sian en hubby..yg setia ngekor.kemana saja....
esk bermula lagik pencarian d saat2 akhir ini..harapnya dpt yg di minati...

Sejak 2,3 minggu neh...ku neh asyik la dok berulang ke Fareeda Bangi nun.....ok..ini tadi pagi punya cerita....jom tengok gmbr skli....


Ku keluar rumah dalam jam 8.45am..dgn harapan dpt lah awal kan..apa yg ku tgk..dtg awal2 neh dpt la warna yg cun2 kan...kekekkekeke..sampai2...mak ai..rsnya aku org yg ke16..
ini situasi masa sampai tadik...

Ini pula..masing2 dh berdiri..bersiap sedia nak masuk dalam....
masa neh dh beratur buat 2 barisan....ramai jugak lah..kt blkg2 nun..penuh setia menunggu..nth pe hal nya..2 ari neh bukak kul 11pagik..

Taraaa!!! ini hasil rembatan pagi tadik....aku beli x tgk brooch jenis apa..tapi aku lebih tgkkan pada warna..warna apa yg xder amik..amik..amik..
lagi pun limit seorang oleh 3 helai sahaja...

Dan akhir sekali..oppssssss..alhamdulilah..rsnya bertua jugak la hari ini..beratur nk dkt 2 jam kan..kekekeke..aku dpt duit raya weh dr Fareeda..merupakan 20pelanggan terawal dan memakai tudung Fareeda....jadik aku org yg ke 16..alhamdulilah....mekaseh fareeda..nanti bg lagik yer..hehehehhe

opsssssssssss...
yg kt atas tuh crita tadik..

ini cerita last week..last week aku g 2 kali x silap...

Ini warna yg ku rembat.eh mcm byk biru ajerrr...

Ini pun last week..mula2.pg dh pasang angan2.aku nk amik 2 jek..2 jek eh...skli sampai x boleh thn daaa....jadi nyambar la jugak..eh mcm yk merah jugak lah..kekekkeke..
tgh bulan ramadhan neh.ada la sale sikit kan..boleh lah...

tgk tudum dh berhelai2..baju 1 apah xder lgik tau..aku nk p cari la dlm ms tdkt neh...



3 comments:

shark said...

wah betul2 peminat fareeda ni :)
salam kenal dari saya :)

-iLLa- said...

hi shark..yer peminat...ehehee

fynuraqilah said...

wahh..
seronoknya shopping :)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background