klik..klik..

15 August, 2012

Nelayan Titiwangsa KL

Assalamualakikum....
Sekejapan sahaja kan kita dh berada di penghujung Ramadhan kan.....
mmmm...persiapan rayaku alhamdulilah semua dh siap kot..
kalau ikt bak kata en hubby....selagik x raya..selagik tuh ada jek yg x cukup..kakakakaka..

k lah..nak cite neh..korang tau x..aku kan 2x dok ulang berbuka kt nelayan tuh tau..sebab aku nak makan roti jala dia..yg lembut + kuah kari ayam dia yg pekat itu...sedap weh.....
kali pertama pergi..bawak 2 hero tuh...huhhhhh aku mmg kena byk sabarrrrr..hahahhahaha

kali ke 2 pergi aku g ngn hubby jek..ekekeke..kt sana kami pun lebih makan steam Boat nya jek lah..ada udang, sotong, ketam dan segala jenis ball2..yg laen tuh...

 Ini lah dia roti jalanya weh...aku mmg byk makan neh jek lah...hehehehe...
makanan cm nasik + lauk2 yg laen..aku x pasti la kesedapan dia kan..
sebab kami x amik nasi..kami amik steam boat....kuih2 laen...lepas tuh pulaknanti mereka ada bakar sate jugak.tapi kami x lalu dah...jadiknya balik awal ler..

Ini gambar masa pergi mula2..x tau pulak en hubby snap gmbr neh..skli tgk ad dlm hp dia..ekekekee..alahai....berbuka kt luar pun kena masak gak..akkakakkaka..x kisah lah.....
kt Nelayan neh dulu mrk xder bg air free..air kira laen.tapi skg x.mereka hanya bagi air sirap & oren sahaja..pastu nak top up ada mereka letak dia setiap sudut..jdiknya..pergila kamoo amik air dgn bwk cwn yg ada tuh...kalau nk rasa air laen..kena beli lah..
tembikai, teh tarik dia mmg superrbbbb..hehehehe...

** gambar makanan lain x dan amik lah...




2 comments:

shark said...

yummy..syok jugak sekali sekala berbuke di luar :)

-iLLa- said...

kekekee.syok mmg syok ..lps tuh leh cuci2 mata kan kekee

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background