klik..klik..

04 February, 2013

Legoland ~ Part 2 ~

 Sambungan dr part 1.........


Ini la bibik aku..bukan main lagik kan.....aku le mengoffer dia ckp kalau nk merasa naik..p la naik..waaa kemain pantas dia pergi..ekeke.biarlaaaa nk merasa kan.bg dia seronok sikit...dh penat2 dok umh jaga kanak2 aku kan....


 Lepas tu ke tpt bomba pulak....neh ler org2 yg terlibat..kalau xder la abg2 n kakak2 tuh..haru laaaa atuk,papa n pakngah melayan kan....



Sementara kereta neh nk bergerak snap pic jap...kete neh kan..kita ken tekan pump kuat2 tau.kalau x tekan mmg x sampai la kamu org ke sana..tpt padam api..kekekeke..


Yeay!! dah sampai pun kt tpt padam api....mmg kena pantas..curah la air sampai tingkap tuh katup.......

Aku lupa apa nama menda alah ni....nampak rendah tapi..papa kat mmg gayat giler...yer la..sbb aku tgk adam n addin masa menda ni bergerak muka mereka dh berubah....tapi nak naik jugak kan..
 
 
Orang laen naik semua menan..mak aku xmo..ada sstgh jek dia nak...cm naik train tuh dia mahu la kan....waa relax opah eh...

Lahai..payah bebenar nk nyuruh mereka neh posing..adinda tuh tinggal x lepas kan lagik jek..kekeke..dia teruja la tuh kuda tuh berbunyi2 kan.....

Terik la sangat..aku nyinggah kedai jap..nk beli payung..x tau pulak dia neh ngekor..nasib dh bayo..hehehe..dia request nk amek gambar jek..ok xperrrr..

Dia pulak yg suka sangat dgn payung neh..xmo lepas langsung......

ok nanti kita sambung laei....
aku nk p amik budak balik sek....
bye2...


2 comments:

Bitt (doubeIS) said...

bestnyaa..yup panas lagi syok dari hujan ehehehe

-iLLa- said...

kan bitt,.... :) snggop berpanas..ekeke

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background