12 February, 2014

Demam pulak dah...

Assalamualaikum...


Tengah2 malam tadi jam 3-5pagi dia asik bangun2 jek..upenya muntah2....eee aku dh risau demam ke dia neh..dia kata dia x demam ok ajer.....ok la..pastu dia tido balik..sampai la jam 630pagi aku kejut utk p sek kafa..dia kata dia ok...x demam...ok lahhh..siap2 pg...masa ngam2 sampai depan sek kafa nak turun..dia muntah lagik...dia ckp dia ok..aku pun ok lah.....

Pas balik 1030pagi td..opahnya ckp dia demam...balik tido ajer...jd petang ni dia x p skul la....dh melepek jek aku tgk..dan badan pun ada panas.....alaahaiii adam..jom la cpt2 p jupe doc..amik mc skali....jangan le mcm2 adam oi....harap2 xder apa2 la adam....


1 comment:

Rose Azadir said...

Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background