01 March, 2014

Soursop = Sirsak

Assalamualaikum....

Kekekekeek..aku gelak dulu la wei....rupenya bibik nak kordial durian belanda....rakan2 yg mengikuti list sms bibikku di fb tau la cte neh....hehehehe...

Last week..dia sms aku "kordial sirsak" ada jugak yg btanya sirsak tu apa??aku pun dgn slumber jwp kordial sarsi n sirap..hahaha...rupenya salah.....jd balik aku pun senyap gitu jek..kebetulan aku lupa beli kordial sirap n sarsi.....

Dan tadi..skali lgik dia usulkan kt aku beli "kordial sirsak" aku teringat sms dia ari tu ada perkataan sirsak..skali ku tanya..sirsak tu air apa bik?sirsak...durian..durian...kalau ngak ada jus durian pun x apa..aku pun berlalu dgn ok...

Up status di fb..ada yg bg jwpn..katanya durian belanda...laaa durian belanda ke!! Kalau bibik ckp durian belanda aku tau lah! Walah!! Hahahah... Bagai anjing ngn kucing punya cakap pun yer!

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background