klik..klik..

23 April, 2015

Happy Birthday Adinda....

Assalamualaikum....

21/04/2011 - 21/04/2015
Selamat ulangtahun kelahiran Adinda Mea Marissa yg ke4.. Mama half day pada hari tersebut..bagi memenuhi permintaan adinda yg nak kek..kek..kek...

Mama dr opis terus ke ioi city mall... Adinda sama cik nuun dan acik mia dia dr rumah terus kesana...kita jupe d sana....



Sampai ioi mall..terus mama p cari kek..oh ada wondermilk sudah bukak...ok mama beli kek di situ sahaja..adinda nak kek choclate...mujur la ada kt situ......beli terus mama ke dip n dip..mereka dh kt sana...

Sampai ajer..nasib la ada 2 orang ni..terima kasih la..dalam bantu membantu ea...hikssss....bukak jek kotak kek..huhh semerbak bau..sedap......


Bawak 2 org gegurl ni..ya ampun mereka bt mcm kedai sendiri plak...hahahah...

Lolipop tu asalnya atas kek punya...makan kejapntu jek la..bukan sedap pun kan..

Ok adinda potong kek dah...lepas la hajat dia tu...dulu dia x reti lagi bt permintaan2 ni..skrg dh pandai....


Happy ea kakak....



Susah ya amat nak amik gambar mereka ber2 ni...terjerit2 la mama..dari volume 1 jadi 3..hahahaha..

Bersama2 mama.. Abang p skul..papa keje..jadi kita jek la..weekend pun belum tentu kan..xmo serabut2..kita pg hari biasa...org pun x ramai..

Bersama cik nuun & cik mea mereka..xder 2 org ni x berani kot mama nak bawak 2 org neh...hikssss...




Balik umah kita sambung lagi potong kek dengan abang2 ea....

Happy birthday buat adinda mama sayang..semoga dinda beroleh kesihatan yang baik..ceria2 selalu...berada di bawah lembayung kerahmatan allah s.w.t.semoga adinda menjadi anak yg solehah..taat pada ibu bapa..menjadi anak yg berguna kepada agama,bangsa dan negara kelak nanti...amin...

2 comments:

sgrmse. said...

Hi, Illa! Super happy dapat jumpa Illa this pagi kat ASTRO. Thanks kerana kalau bukan untuk Illa, Mel mesti dah tak jumpa tempat. Huhuhu. Semoga jumpa lagi di masa akan datang!

<3

-iLLa- said...

Hi mel...me too..... Kalau x jupe u tadi..i pun tentu x kenal manager blogger...hiksss ☺️✌️☺️☺️ Nice to meet u mel...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background