klik..klik..

05 August, 2015

Kambing Perap Sejuk Beku...

Assalamualaikum....

Nak cerita ni pasal kambing perap sejuk beku yg sedap...serius mmg sedap...dah banyak kali beli kambing perap mcm ni..tapi ini jugak yg menjadi pilihan....hehehehe....

Produk muslim...sangat puas hati tau....bila dah siap bakar lagik sedap...banyak pun banyak kan....

Datangnya dengan sos lada hitam..yg sangat sedap jugak...sos ni aku mcm berjimat2 jek makan kdg tu..hahahha..sebab nak makan cicah ngan roti plak nanti..kekekeke..

Ni nha tengah atas dapor....ku suka potong kecik2...almaklum anak2 suka makan gak kan.....nampak x cantik..tapi sedap tau!! kalau ada yg berminat bole la pg terus ke FB beliau atau website beliau...

FB : Hatinieskitchen
Website : www.hatinieskitchen.com.my


2 comments:

Bitt (double IS) said...

nampak sedap...selalu beli kabing marinade dekat giant hehehe balik bakar...tapi banyak msg kadang2 tuh....sampai 3 pinggan anak dok tambah...hehehe

jemput singgah illa :
http://bitttravel.blogspot.com/2015/08/contest-for-reader-bitt-2015.html

-iLLa- said...

a'a kt giant pun sedap kan...ok nnti singgah..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background