29 July, 2015

Kenapa GDEX Kajang macam ni???

Assalamualaikum....

Aku ni memang geram betul la dgn service Gdex ni...setiap kali hokeh......aku biasa dgn area kajang..Gdex lain aku x pasti la kan....kalau aku mmg x guna la kan pos barang2 customer guna Gdex.ni customer return barang kt aku...


Hallooooo driver...apa masalah yer??no hp kan ada???x bole call ke tanya?x bole call ke tanya??kurier lain termasuk poslaju elok jek jupe..mcmana ko sampai 2 hari x bole jupe?sebelum nak dtg tu apa salahnya call dr office ke tanya kt mana tempat aku neh....kalau dh sayang sangat  top up/bill hp ko untuk call Aku.Lagi satu..aku ni pun dh 2 ari gak call gdex,apsal susah sangat nak dapat nha? Call Hq langsung x membantu... Adeh....tutup jek la wei gdex oi!!

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background