klik..klik..

02 February, 2017

Selamat Bertunang Nurul Sharwani & Farhan


Assalamualaikum..

Alhamdulilah nurul sudah selamat bertunang.Pertunangan di antara kutub utara & kutub selatan.Kikikikikiki...


 Sampai2 jek 2 org ni mmg hadap la si nurul ni sampai sudah.
 Especially makcik ni..


 2 hantaran jek mama snap.Kenapa ntah 2 jek ada pulak bila tgk.Semua hantaran yg ada ni nurul buat sendiri.Kreatif & rajin.

Adik pulak ngan maksu nurul.

 
 Mama jugak haruslah khen..kekekekkee

 Alahai adik..dia dh mengantuk sebenarnya dan ajak balikkkkkk..

 x dapat gambar penuh,tpt nak berdiri limited sebab ramai amik gambar.

 Bersama2 bakal mak mertua dan mak nurul.

 dah masuk tgh ari sikit mereka mintak tuka baju,layankan ajer janji x merengek.Cuaca pun agak panas hari itu.





Menu pada hari itu.Masakan kampung sedap sangat nikmatnya.Jarang dapat kan.kikikiki..ada lagi menu lain,kambing masak gulai kurma,kari ayam,pulut dan bubur labu.Nikmat sungguh makan ari tu tu.kebetulan cheat day mama kan..paling rare sambal belacan tu lah!!

akhir kata...

Selamat bertunang buat nurul sharwani & farhan.
inshallah bulan 4 nanti jumpa di Kedah & Johor noh....




1 comment:

LYAfrina said...

comelnya bakal pgantin...
se cilik 2 beradik pom sgt comeyy..geram tgk..pndai bergaya... rambut tu..cunnya...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background