klik..klik..

02 December, 2008

Adam & Harley Davison... :):)




adehhh adam...mama tgk moto tuhh mcm sama besar ngn adam laa...
tuh motor tuh dh nk rapat dgn dinding,nak mengamuk laa tuh adamm...
adam nih bila x bjaya bt sst mesti nk mengamuk...bt sebab ajerr...

5 comments:

Aiza Parman said...

illa..kak ni buta shortform, berulang kali ku kene baca nak faham ayat yang hang tulis..hehehe

Suka sgt dgn Harley tu, tak leh tunjuk kat daddy hairee mau terpengaruh. Yg ni pakai battery kan?

Liana Majid said...

fuyo rugged si adam.. beli kat mana tu illa?? berapa harga?? ekekeke

-iLLa- said...

kak nis...
ekekeke...tuh laa dh biasa ngn sms short2 ekeke...a'aa kak pakai bateri cas hanya 2jam sahaja jgn lebih kalo x rosak t...

kak zaara....
tuh kawan bg kak sempena bday adam..
adam kan dh ada tractor yg bli kt warehouse mydear..tp x bukak2 lg..sbb nk bg dia jalan btul..yg moto nih ingt nk simpan dulu,tp x sempat ms sampai tuh mmg depan2 adam..dia pun pe lgg..rsnyaa rege dlm 200+ laa kak..bila jalan ada lampu dpn n blkg..ada horn...mmmm..kalo akak nk cr try pg kedai menan yg besar2..x silap kt jalan raja laut tuh ada...toy r us tgh sale..moto ala2 polis..rm207..

-iLLa- said...

opss..terlupaa..ada dpt topi dia skali tapi adam x sukerr pakai..so simpan jer laa dulu sampai bila adam sudah ngerti.. heheee

DASY world said...

Serupa mcm danish punye

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background