klik..klik..

28 December, 2008

Ceritra Sabtu & Ahad

The Curve Mutiara Damansara





g the curve semalam..cantik kt sana time2 krismas gini..
mcm2 ada..nih aku sj jer amik pic..happening btul kt sanaa..
kalo bwk adam mesti dia syok neh..x bli apa pun..

nih jer yg aku sambar kt BO..hehehhhehe

lepas tuh nak balik saja singga restoren neh..nk try..tp mcm x kena dgn tekak kitaorg r..hehee..aku lagik laa makan2 cm gitu jer....namanyaaa...

Waroeng Penyet..hehee( masakan traditional indonesia )




makanan yg ada kopok2 tuh..namanyaa gado2..npk dlm menu cm sedap..tp cm gini yg aku dpt..adehh...kekee....makan jer laa....yg sebelah tuh namanyaa pete sambal udang..tp sambalnyaa skit laa sangat....nasi tuh tulis nasi putih..tapi nasi pulut hubby ku kata..hehee..makan jer laa..skali tuh jer laa lepas nih x dak lg..nih kalo ngn bibikku itew..kenalaa kot dgn tekak diaa..

Bowling Summit Subang USJ


Tadi hubby bawak staff kantin g main bowling kt Summit Subang Usj...aku bawak sumer ari nihh..huuu adam bukan main lagik......












4 comments:

Aiza Parman said...

Best kan decoration x-mas kat the curve..tempat lepak kami tu selalu sangat pergi sebab hubby kak suka perg borders.

-iLLa- said...

a'aa ctk..tuh x bwk adam tuhh..kalo bwk dia nth laa..adam skg kalo dia dh dpt jalan dia xnk kiter pgg..marah mintk d lepaskann..adehhhh...

ena said...

weh baju osh kosh kuning tuh rompers kan? sama cam aku blikan anak sedara time nak raya arituh ekekeke

-iLLa- said...

a'aa rompers lengan pjg..
aku bli utk addin rsnyaa x leh pki lg kott lobos..umo setahun aku amik..sj amik besar2

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background