04 December, 2008

TAG dari Kak Zaara...

huuu..daku kena tag!tq yer kak zaara sudi tag dakuhh..nih nk jawap..

1. Do you think you are HOT?
hot yg cmner tuhh??ekekkee...hot d mata hubby kott..hahhaa...kdg2 aku ada gak angin hot nehh..hehhee

2. Upload a fav pic of you


3. Why do you like this picture?

aku x tau np aku sgt tgk pic nihh...masa nih x silap adam 5/6bulan kott.......tuh pic adam..


4. When was the last time you ate pizza?

lama dh..slalu hubby yg suka makan menda2 cm gini..aku ikut jerr..tp mmg dh lama laa x makan..

5. The last song you listen to?

Lucky from Jason Mraz...sbb lagu nih dlm blog akuhh..hehhee

6. What are you doing right now besides this?

Duduk depan pc...bt keje yg melambak2..sambil berporum+baca blog orgg...

7. What name u prefer besides yours?

kalo dapat bb gurl teringin nk buh nama Qaseh Adrianna Marissa..dr peknen kn addin lg..tup2 bb boy..hehhee..

8. People to tag
  1. hubby
  2. parents
  3. mama iqa&aqim
  4. bibik..
  5. no komen
9. Who is no.1
saper lg ehh..kalo bukan hubby kesayanganku itew...hahahhaha

10. No.3 is having relationship with?

nih aku kenal kt porum cari alam maya yg canggih..ms tuh x silap aku tgh peknenkan adam..dia pun peknenkn aqim..dia nih bf mum..byk maklumat bf yg aku dpt dr diaa..dia pun sudi layan akuh mcm2..pasal bf nehh...tq ehhh..

11. Say something about no.5

no komen

12. How about no.4?
dia nihh....mmmm....smlm dia kata aku rajin sbb aku g jemur baju2 adam&addin..aku rajin sbb aku nk tjk kt diaa CARA JEMUR BAJU DGN RAPI...aku x suka laa tgk baju berjemur mcm kt umh setinggan..sakit mata!! aku malas nk ckp,t kata aku cerewet kan..so aku bt..biar dia tgk..

13. Who is no.2
my parents yg skg tgh mengerjakan haji..rindu plak kt mereka wpun tiap2 ari sms ngn call..skg nih makku tgh demam n selsema..call pun suara lain...harap2 cepatlaa sehat yer mak..ahan nih nk pg bt wukuf...

Doing tag is fun..
sesekali bole laa..tp jgnlaa pjg sgt ehh..mmm..x tau saper lg nk tag aku nengok sumer bebudak yg aku kenal dh kena tag..suh aku tag org d luar laa...ehhehhee

Tag ke 2?????

pic opis ke?

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background