26 June, 2012

Adam & Homework


Assalamualaikum....

Hai semua readers....cewahh..cm ramai jer yg dtg blog ku kan...
neh saja nk cte pasal adam ...sudah 6 bulan adam bersekolah....
ini ialah kali ke2 adam bwk homework balik ke umah...
selain homework dr sekolah....adam jugak ada ku beli buku2 tambahan untuk buat kt rumah..
adam neh kdg2 rajin, kadang2 malas ya amat..mcm2 la dia punya alasan bila nk suruh buat,..bila dh buat..nk bg perabihkan tuh pun hazab....jd bertabahlah wahai hati mama yer..kekekekeke


Ini hari ini punya homework dia bawak balik ke rumah...ada 3 muka surat.masuk2 jek kete terus bukak beg tjk kt aku dia nya homework..ok malam nanti kita buat....punya la aab nk suruh dia siapkan 3 muka surat neh,,mcm2 laaaaaa adam....skjp bt, skjp maen....pastu aku rs ad ala dkt 10x asik keje memadam ajerrrr....

 Ini kerja yg aku bg suh d bt kt umah......adam neh dh bp kali ckp..ttp tgn kiri..aku tgk cm ssh jek dia menulis tgn kiri...adam saja ku bg byk buat latihan utk NO 2 sbb no 2 dia mcm x bp cantik..ekekekkekeke...


Ini homework masa cuti sekolah yg lepas...byk jugak masa neh....x leh nk kata apa dh..mmg mcm belacan...kekekke...adam dia bt homework jenis x suka duduk setempat...suka tuka2 tmpt..bosan gamaknya eh...tp aku pulak yg rimas tgk nya...






No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background