klik..klik..

23 October, 2012

Fareeda - Jualan Mashyur ~ Isnin





 Assalamualaikum...

Fareeda buat lagi jualan mashyur..bermula hari jumaat kelmarin...
tapi ku x dpt pg masa tuh,,sbb byk keje nk kena settle lagik...
dan semalam isnin aku pg dgn mr hubby..buat julung2 kalinya dia nak ikt...
630pagi kami sampai kt sana..sampai2..upenya daku org yg ke 5&6...
ok la tuh kot awal2 kan..

cita2 aku...kekek..kalau hubby ikt..boleh dpt lebey..
sebab biasa..sorang boleh bli 4,  kalau 2 org boleh dpt 8..hahahaha..giler tamak kan....
skali..dh dkt jam 11 tuh mereka announce kata sorg boleh 1..dan camput dgn lelain mcm selendang ngn v shape boleh..bt apa..aku bukan kenan selendang tuh..
hampa btoii la akuu...


 Ini masa dah nak jam 11pagi....
nth apa2 dh tau nk buat jualan mashyur..pulun la buat stok byk2..neh boleh kata xder stok..
aku rasa mcm apa jerrrrrrrr.....
neh yg aku nk cipta 1 mesin neh...hahaha..



Tengok..dah melepasi cimb...org ramai..mereka leh kata stok x byk..aku dgr sakit ati jek...

Neh yg ku dpt....dan telah selamat di letgo...
ari neh p menempek lgik kt sana..tgk apa yg best...
kenan ke x, belakng cite..ekekeke..

2 comments:

mama maman aka yana said...

ari ahad tuh.. lalu la kat fareeda bangi.. kunun hubby suruh beli tudung fareeda (almaklum katanya ada sale) tp kami tak sanggup nak masuk la.. masa tuh kul 3ptg.. org dok beratur lg kat luar.. tak sanggup mama..:p

-iLLa- said...

hehehe,,yer mama mmg nampak x sangup kan..tapi dh masuk dalam..boleh 10minit ajer...kekekeke..mereka akan lepaskan 20 org utk kt dalam tuh..

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background