14 October, 2012

Rock it with Ronald Mcdonald Bdr Tun Hussein Onn

assalamualaikum....
Tadi kami ke Mcdonald Bdr Tun Hussein Onn...ingtkan setakat riang ria sama ronald sahaja..rupenya ada colouring contest skali...sebab tgk kt iklan dalam tuh x sebut pun ada colouring contest....
sampai2 dh 1230+ jugak...tgk mcm x muncul apa2..adam addin cm biasa la dh mula bg soklan kan mana..mana...ronald neh...
skali aku pun p la tanya staff kt situ..upenya meja yg depa letak tuh..utk registration nya utk colouring....
tanya2..kalau iktkan adam n addin x layak..sebab contest neh start 6-12y sahaja..ikt kategori la A&B, tapi staff tu kata xper join ajer lah...... ( gaknya dia tgk addin n adam dh tergedik2 kt situ kot nk join..hahahaha )
dia cakap thn letak utk 6y..kehkehkehekh..ok la janji seronok ye adam addin..

 Masa daftar tuh..mereka bagi ini + kupon happy meal...dalam beg neh ada mcm note book, frame n sticker...semua mama amik yer.heheheheh...

 Masa neh mama p beratuq utk amik set happy meal tuh...nth apanya la papa ngn addin n adam neh..tgk tuh addin merajuk...addin wehhh buruk rupe nyaaaaa....

 Addin kalau merajuk teramat sangat mmg sampai mcm neh...lepas tuh silap2 dh menangis/tertido....

 Abang adam still cool lagik....

 colouring dh nak start...aku x tau la pulak yg mereka x bekalkan warna pensel....bergegas la aku p beli kt kedai luar tuh..nasib ada kedai runcit....sampai uncle kedai tu cakap..apa pasal ada 4,5 org mari beli warna?? aku pun ckp la ada colouring contest uncle kt mcd sana..ooooo..itu mcm ka..iya uncle...

 bergambar dulu sama..sementara tunggu mama....

 Ok kita mula mewarna....masa neh mcm2 aku bebel kt adam n addin..warna elok2.....adam still mcm tuh kalut2 mcm nk cepat..apa nth d kejar nyaaa..mereka neh mula lambat la jugak..

dah macam2 gaya mereka duduk...

 Mama di panggil oleh addin..untuk duduk sebelah..suh bitau dia nk tepek warna apa....okeh addin.....

 suasana masa mewarna sedang berjalan..

 dah macam nak baring pulak....

 ini hasil kerja addin di permulaan....aku dh bitau warna muka pakai warna brown...dia boleh jawap balik mana boleh..kena green..sampai nk merajuk la dia kt situ..aku kata pakai brown...last2 ok ok ikt addin nk warna apa.....dia pun buat lahhhhhhhhhhh...

adam pulak....jenis susah nk tukar warna, kalau dh pgg 1 warna tuh..aku tegur baru dia tukar...itu pun jenis nak cepat ajer.....

 masa neh kan..addin ckp kt adam.. "adam,cpt adam sapa siap dulu" eeeee...gerammm mak tawww...

 muka hijau, tangan kuning,baju red+blue+black.....okehh addin...

 ini adam punya..adoii pitam aku tgk......mmg laju giler dia mewarna...

 Addin dh x larat niarap, dia meriba pulak.....tgk la dh colourful tuh...

 ok mama siap!!! amik gambar adam...adam kata dia punya cantik...ada warna warni..kakakakkaa... ( x la aku gelak depan dia kan ) 

 addin pun sama siap dh mama!! amik gmbr addin...cantikkan mama..ok cantik......kang aku tgur lagik dia merajuk pulak..kang spoil mood dia plak kan...

anak cha ya nun alif neh..mewarna cantik jugak..tapi dia x menang..mknanya ada lagik la yg ctk...dia neh kategori sama adam n addin..

 Sessi mewarna dh tamat..duduk tpt masing2..sementara tunggu ronald bersiap...

 Ronald dh sampai pun....rendah jek ronald neh...kakakakkaa..

 6 orang kanak2 ronald pilih untuk kedepan...adam terpilih....

 Ronalad suruh sebut "mcd" bp lama dia boleh sebut...ronald akan kira....adam mampu sampai 18 sahaja..
adam yg ke 2 tertinggi...jadiklah adam....
dapatlah gift dr ronald...

yeay!!! last sekali sessi bergambar bersama Ronald...

oh yer..adam n addin x menang pun contest tuh..xper..mmg aku x harap pun..janji mereka seronok..addin mcm mengamuk la jugak tadik..dia ckp kenapa dia x dpt hadiah..jadi ku explainkan la kt dia bitau..sebab apa..dan sebab apa aku bising2 pakai warna tu ini...dia pun diam,mungkin dia paham......nanti next2 kita try lagik yer.................

Tq mcdonald Bandar Tun Hussein onn bagi adam n addin macam2....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background