klik..klik..

29 October, 2013

Acaner la adik ni nanti....

Assalamualaikum....

Alhamdulilah...bibik dah sampai malaysia malam tadi...walaupun bibik dah sampai..tapi aku agak merisaukan tentang addina ni... Sebab apa??

Sebab..masa bibik balik cuti selama 3bulan..addina baru sahaja lepas pantang...dan sekarang lagik beberapa hari addina nak masuk 5bulan dah...semalam bibik sampai dan pgg dia..dia dh laen macam pandang2 bibik dan bt jebik2 muka...disamping kakak adinda yg melalak2 terjerit pekik marahkan bibik pgg addina.....arghhhh sudah!!

Oh!! Pagi ni lps suboh tetiba Ku memikirkan mcmana la addina ni tglkan start ari ni...risau dia melalak2...mengamuk nangis terAn2 dia tu...harap sangat bibik dpt tAngkap cepat rentak dia....(akan ku explain pd bibik karang)

Ini merupAkan detik2 pertama kali addina baru mahu mengenali bibik....abang ngn kakak xderhal dh kan...risau jugak dgn adinda yg menjeles kuat tu!! Harap2 addina ok la.......risau jugak mama ni dik :(....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background