klik..klik..

17 October, 2013

Kesian addina selsema lagik...

Assalamualaikum....

Last week ada ku bawak addina p jupe paed..sebab tgk dia dh start selsema...aku ni mmg merisau sangat2 la kalau budak2 ni demam,batuk & selsema.....almaklom ler mamanya dulu ada asthma jugak....


Sementara menunggu turn...layan snap2 gambar..hikssss..bawak addin ajer..2 lagik kt umah opah.....

Kesian saya kan dah 6ari selsema...nasib la mama x keje minggu ni....

Doc cek2..dalam paru2 ada kahak sket..mama mmg agak risau kalau dlm paru2 berkahak ni..sebab dia mcm nak kd asthma kan..mama mmg ada asthma dulu sebelum kahwin...tadik kena la saya amik nab...

Alhamdulilah..lepas amik nab..selsema saya beransur kurang...ada beberapa ubat doc bekalkan...harap2 ubat tu berkesan untuk saya..saya minum kuat lagik susu mama yer...

Doakan untuk saya yer..semoga saya beroleh kesihatan yang baik2 aja...

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background