05 May, 2015

Jom Shopping Di Go Shop....


Assalamualaikum....

Korang pernah dengar Go shop x? mesti la pernah dengar kan....kan...kan....

GO SHOP adalah destinasi gaya hidup beli-belah 24 jam yang menghiburkan yang mempunyai demonstrasi, promosi dan penjualan produk serta perkhidmatan menerusi pelbagai platform termasuk Astro TV, Astro On The Go, talian e-dagang dan perdagangan mudah alih dengan menawarkan pengalaman runcit pada bila-bila masa dan di mana jua. GO SHOP adalah usaha sama antara penyiar terkemuka di Malaysia, Astro Malaysia Holdings Berhad dan GS Home Shopping Inc – peruncit multimedia terkemuka Korea.
Memperkenalkan Go Shop! Alami pengalaman beli-belah yang baru ada bila-bila masa di mana jua anda berada. Ada TV, ada fon, ada tablet, ada PC, boleh beli!

  

 Sejak prapelancarannya pada 1 November 2014, GO SHOP telah menerima sokongan yang sangat memberangsangkan dengan tempahan lebih daripada 115,000 produk sehinggan kini. Buat masa ini, terdapat sebanyak 60 produk yang dapat diperolehi dengan perancangan untuk meningkatkan jumlah ini ke dua kali ganda dalam tempoh setahun.

Rasanya tiada saluran lain macam ni yg bersiaran selama 24jam di Malaysia.tak kiralah pun sama asa waktu pagi,tgh ari,petang malam atau tengah malam sekalipun, promosi barangan bole didapatkan pada bila-bila masa. Untuk kepuasan pelanggan kan..Go shop ada jugak sediakan langkah2 ikut step by step macamana nak guna produk mereka.Kalau ada video macamana nak guna mestilah lagi orang nak beli kan....

Macam- macam tau produk yg ada kt Go shop ni.termasuklah digital dan elektronik, barangan rumah dan peralatan dapur, produk kecergasan,kosmetik, aksesori fesyen dan barang - barang lain.

Minggu lepas kan...ku rasa sangat bertuah la, sebab dapat jemputan dr Go shop untuk melihat sendiri depan mata bagaimana rancangan Go Shop yg dikendalikan oleh Jimmy & Rai dibuat..hihihi...


Bersama barisan para blogger2....salam perkenalan yang x kenal lagik tuh..hikssss....

Inilah rupa studio Go shop..belum start lagik...masuk dulu duduk amik tempat.

Tada!!! pengacara Go Shop, Jimmy dan Rai....rai kaki mu selim betul la...ai is jeles...hahaha..


Dato Rozalila, merupakan CEO di Go shop Sdn.Bhd..memberikan kata2 aluan terlebih dahulu sebelum rancangan bermula....

Pada hari tu kan.Go Shop telah perkenalkan 4 produk kepada kami tau...
yang pertama :-

Yogurberry Yogurt Maker
Korang tau x, Yogurberry ni best tau..sebab nak gunakan menda alah ni x payah pakai letrik.dia didatangan dgn 5 kompenan termasuk bekas untuk letak yogurt.sapa yg suka travel tu nak makan yogurt ajer bole la bawak..tapi lepas buat kena peram kan dia selama lebey kurang 8 jam.menarik kan.....Harganya RM179.00



Fefeling la jadi pengacara kan..hahahahaha.....

Hurom Slow Juicer
Tempat buat jus ni..apa2 jus pun bole..apa2 jenis daun kalau nak buat jus pun bole taw...selalu utk buat jus bila kita start jek dia akan bunyi bising kan?tapi ni x tau..slow jek dia pusing x bunyi bising2 pun...kalau jenis malas nak cuci kan..pun senang cara cuci dia..just lalukan air d dalamnya nanti bersih la dia..
Harga nya RM1499.00


X sempat nak fefeling pengacara untuk menda alah ni..ramai benar yg minat kt dia ni....hehehe..

Steam Q iron
Bagi para2 suri rumah ke,sesiapa la yg nak cepat kan...bole la guna steam Q iron ni.Steam Q iron ni mudah licin cepat untuk pelbagai jenis fabric tau. Kalau yg jenis kain bulu2 mcm biri2 tu pun bole gak tau.buat nak bagi gebu lagik.Harganya Rm199.00


:):):):):)
  
Original Raw 10 Cushion Foundation.
Selalunya kita punya makeup mesti kena bawak/guna banyak jenis kan, lain2 pulak tu bekas. untuk raw 10 cushion foundation ni kan,kita x perlu la bawak macam2/banyak2 isi dalam beg sampai beg jd penuh. Hanya gunakan ini sahaja dh bole untuk semua.Harganya Rm169.00.



Senang jek nak beli barangan go shop ni..bole pergi kt 

Astro channel 118 Dan call number toll free 1-800-82-0088 ataupun di www.goshop.com.my

YOUTUBE: ShopAtGoShop
INSTAGRAM:@shopatgoshop
 +shopatgoshop 
#Tag : #shopatgoshop
Call : 1800 82 0088
Untuk Channel di TV : ASTRO Channel 118















No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background