klik..klik..

10 May, 2010

Rasakan Adam & Addin.............

Semalam ku ke Ikea...nk mcari locj peti ais...2,3 menjak neh adam n addin gemar btul bukak peti ais...nth apa laa yg dicarinya...si adam cm biasa cr air Tagen dia..si addin suka amik ikan.....pastu bwk ke ruang tamu...grrrrrrrrrrrr....suker bena yer budak2 masuk dapo bukak katup peti ais..bila x bg..g amik pulak mangkuk2 mama dia.....

Nhaaa....neh la menda alahnya.....RM29.90...bole la...x tahu la tahan lama mana kan...yg pasti mereka ber2 mmg sudah tau..peti ais kesukaan mereka tlh di lock...ehehehe..

Taraaaaaaaaaaaaa.....setelah siap dia pasang..gini la rupanya....
hehee...rasakan adam n addin yer..ekekekeke....





8 comments:

LiAnA said...

alahh kalau tau boleh pesan kat ila... dulu ada beli jenis getah tu.. tapi Aqil boleh bukak... yang ni nampak cam susah skit jer..

nak letak kat umah mak.. tk larat nak layan.. ni dh tinggi yang pintu atas pun dia dh boleh bukak.. pastu gayutt.. kalau terbalik tak ke naya...eeeeeeeee

-iLLa- said...

ler x tau plk akak pun mcari...mmg npk ssh kak..kena tekan clip tu kuar gk la...sib bibik pun reti..ekeke..x larat la kakk asik bukak jek..si addin tuh dlm gelao gelita pun dia berani msk dapo..

yantz-yeem said...

baguih nie...boleh pi ikea bli...

zealvia said...

korang siap beli lock je..aku bio je..kadang dia main pondok2 dlm tu ( nampak sgt tipukan peti es kecik je)tak..maksud aku dia bukak peti es tu..dia dok kat depan tu..pastu godek2 berapa lama dia nak mengodek dlm tuh...kang dah selesai..dia katup lah balik.

-iLLa- said...

yantz,yer la npk elok gk la...

zea,aku x tahan ngn si addin..sbb dia bwk kuar ikan ari tuh..aku nya tpt beku kt bwh..bhaya sket la kan..ko sorg xper..aku 2 org nehh..ekee

ena said...

aku pon ada.. mmg ssh nk bukak..

tapi ko tau.. pelekat dia yang tanggal.. sebab ari2 dia tarikk tarikk tarikk...

eishhh

iLLa said...

ena, kalo tanggal...ko pki pelekat hitam tuh laa..kuat kann..wakakka

ezan said...

same ngan i la..tp peti ais i anak2 i x selongkah lagi.. laci semue dah abih dieorg godek2..sudah nye pasang lock ikea tu la jugak..kene pegi beli lagi ni sbb xcukup..agaknye xlame lagi dieorg main pati ais jugak..kene siap2 standby.. ishh..i pun 2 org hero..yg besar 3 thn n yg kecik 2 thn... pening kepale melayan..same kes ngan u la,adik lbh berani dr abg.. tp abg lbh ganas dr adik. adik lbh mcm baby... hehehe

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background