07 May, 2010

Tag From Kak Mah Melati

Tq to kak mah melati bagi kita award neh...baru neh kesempatan nk mjwpnya...busy sket 2,3 ari neh...eheeee

Ada pesana dr Pemberi Award neh tawwww...........

Copy award nie kat blog korank
Dah....

wat ucapan korang kpd pmberi award dan perasaan korank
Terima kasih kepada puan Melati yang memberi award neh pada saya....


jawab soalan2 tag nie

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
Saya tgh berpikir nk pg terjah ke Sogo sale bila waktunya...ehehee...
tgh berpk jugak....2,3 ari neh saya letih sangat2 & meloyakan......

2. Apakah nama samaran korang
iLLa, kalo kt cari id ms_butterfly

3. Berikan 3 orang yang anda sayang

ish ramai laaaa..... mana cukup tiga...
1. Mazlan Bin Kamarun Bahrin
2. Adam Mukhridz Mazlan
3. Addin Miqael Mazlan

ahli keluarga yang lain...termasuk la my parents & lain2..

4. Panggilan untuk si dia
Papa , Abang

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
Round The World..dia penah ckp ngn saya nk bawak...hehee....tapi kalo bole nk ke mekah dulu..insyallah..

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
Oh sila masuk bloglist saya..... 
Jangan luper Jugak Blog shop saya....
ada banyak pilihan di sana...untuk koleksi si manja anda.....
hehehehe...


7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
1. prettylady
2.noryanti ibu tharwan
3.ros qaseh
4.siti - yang ku sayang
5. ka nisda
6. kak zaara
7. habibnas
8. petite adry
9. bitt
10. kak diana mama arissa
11. zealvia
12.marissa khyla
13.mama qisya & camelia
14.celak hitam
15. iezamerah
saper yg dh penah jwp tag cm gini sila abaikan yer... ;)

2 comments:

LiAnA said...

erkkk byk dh hutang tag tak berbayar ni wakakaka

-iLLa- said...

samalaa kita kak..ekkeke

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background