klik..klik..

08 May, 2010

Tag Hari Ibu

Tq to kak maya sbb sudi bagi Tag kt illa..

Letakkan gambar anda bersama ibu anda. Tak kesah candid atau pose.
 
 
Dah letak tu nha...ehehhee...sorry kak maya lambat bt tag neh..busy sket 2,3 menjak neh...

Cerita apa yang berlaku dalam gambar ini.....

alaa x yah cte pun dh tau kan..ehhehhee..
gambar neh masa 25/02/2006..ms kovokesyen...
ada lagik masa dlm 4bulan aku nk tamatkan zaman bujang neh..ehehe...sbnrya sebelah ku tuh ada mr hubby....xper la dh pic neh kata ngn pic ibu kan..so, ku bt laa..hahaha....

tentang makku..
apa yg aku leh katakan..mak neh mmg laaa palinggggggggg aku sayang.....
dia banyak wooooo simpan rahsia akuhhh...apa2 hal aku akan rujuk kt dia dulu..heheee...
dia jugak bankers aku kdg tuh..wakakakaka....
mak kannnn suka masak & pandai masak.........
hubby kata kalo mak masak rugi x makan...
lagik 1 nescafe mak sangat laaa kawwwwwwwwwwww!!!

"HAPPY MOTHERS DAY"
x dapat nk ikut mak g Johor ari neh....

nak tag kt saper eh..kena tag 5 org..aseya dh ada yg dpt kan..so sesaper yg baca neh silaa bt yer!!



2 comments:

LiAnA said...

cakap pasal mak ila buat nescafe kaww tu..
teringat mak akak pun kalau buat nescaffe mak aiii.. mmg rasa nk minum 1 jug wakakaka...
try tiru ikut sukat pun still akak tak bleh ikut gak.. nape tahh

-iLLa- said...

yer r kak kdg ila ikut cr sukatan pun x bule gak..ehehe...nhaa akak dh komen siap....bt yer...

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background