klik..klik..

08 December, 2013

Big Bad Wolf Book Sale..

Assalamualaikum......

Semalam lepas maghrib kami ke the mines...misi :- mencari buku untuk kanak2....untuk mama apa ea??x tau....yg pasti masa ku pergi ramai btol peminat novel ya...berangkut sampai 100bijik buku pun ada...aku siap tanya lagik..sendiri punya ke ada org kirim skali??kata dia x..mmg dia punya....aku mmg rasakan "wow!!"hahAhahaha....mungkin aku bukan peminat novel kan..gitu la rsnya....

Ku kesana x banyak membeli pun..beli semua untuk kids.....


Keterujaan Adam & Addin dpt jupe buku carssss...kekekeke..mereka pun rambang mata...tapi mama & papa pesan amik buku yg btol2 utk membaca..tulisan pulak xmo yg kecik2 sangat...

Dah agak mesti dia bukak buku shark tu...tapi x amik pun..dia xmo pulak....

Itu komik Iron man..dia minat..tapi tulisan lahai..bole bt org rabun...x payah la adam...cari buku laen...ok mama..nasib adam ok..

Ini adam & addin yg pilih..asalnya terlampau banyak adam memilih buku cerita..jd bila dh nak byr tu aku pilihkan mana ok n mana x...stars wars tu minat btol laaaa..itu bukan buku cerita..tp buku aktiviti dalam dia bole jadik kad..gitu la bunyinya...yg laen2 tu buku latih tubi sama buku cerita..latih tubi dia aku suka sangat sebab isi dalam colourful..

Ini buku kisah2 nabi...aku percaya budak2 ni akan belajar sejarah2 nabi ni...banyak tajuk lagik ikutkan..tapi adam suka btol amik yg bertajuk perang.....ini RM1...menarik jugak buku ni pd isi dalam dia..ada cerita bergambar dan colourful...

Ini untuk Adinda bole..addina pun boley hiks...itu semua isi dalam yg keras2..rambang mata aku tgk buku kanak2..mcm tengok baju yg comey2...hahaha.. BBW ni berakhir 15/12 jam 9malam..sekarang ni dia 24hours...kalau sapa2 yg pergi tapi mengejar masa,better pg awal pagi..sbb awal pagi jam 7pagi pun dh jem...minggu ni aku p keje redah jem yg teruk jugak....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background