05 December, 2013

Implanon

Assalamualaikum.....

Nak cerita ni...bulan ni genapla 5bulan aku memakai implanon di lengan kiri......

Kad ni kena bawak nanti time nak bukak implanon...lambat lagi no...

Alhamdulilah...setakat ni ok la ku rasa...period mcmana??period aku ni x tau la nak kata apa...mmg dr belom kawin period aku x menentu..sesuka hati jek nak dtg....bila dh kawin lagik dia bt weng...dalam setahun kdg aku bole kira bp kali dia nak mai....kekekeke.....

ok..sejak pakai implanon ni..dan sejak abis pantang period aku x pernah mai pun....sebab aku menyusu baby kot jugak ea...tapi aku rs normal untuk diriku yg period kadang2 mai..kdg2 x ni......

masa nak pasang ari tu..doc ada cakap...period mmg akan jd x menentu..dtg mengikut masa atau x dtg lgsg....oooo...dan kadang2 jugak ada rs mual...loya..sakit pale...itu x berpanjangan..sekejap2 ajer...

Lambat lagik nak bukak implanon... 2016.... Harapan aku..implanon ni bekerjasama baik dgn aku ya.....lepas bukak ni..aku harap dapat pasang balik...ya!! Aku mmg akan pasang lagik...
Pada yang nak pasang tu..p La pasang...sebaik2nya hari pertama period...

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background