klik..klik..

31 May, 2014

Bidor Station Kopitiam...

Assalamualaikum....

Tengah hari tdik lunch di luar..berdekatan dengan rumah jek...kami ke sini...Bidor Station Kopitiam...x tau la ada ke x cawangan nya..

Agak tertarik dengan decoration kedai ni..alas meja mereka pakai kain batik sahaja..yg lain of coz cerita pasal bidor....

Kami duduk di area luar..jadik dpt la snap sikit2..segan nak amik gambar kekekeke...

Di setiap atas meja akan ada nama2 tempat ini..mcm sungkai/slim river/trolak etc..sempat snap tanjung malim jek..


Sebenarnya kan..aku x nampak lagik apa  yg popularnya kedai ni..masa hubby nak p byr kt dalam ada gambar2 ni..kebanyakkannya artis2 malaysia ni...
Kedai ni pun org besar2 yg merasmikannya..rasanya ada cawangan / HQ dia..sebab di area umh aku ni kedai ni mcm tersorok sikit..maybe org2 area situ jek yg kenal kot..

Ini makanan yg en hubby order tadi..aku x tau la apa nama dia..lupa..banyak giler...

Ni aku punya..nasi goreng bidor..pedas..boley la masakan dia..dengar kata..lempeng kelapa dia sedap..tapi ada pagi jek...

Ada jual mcm2 kek...nampak menarik..harga x tengok pulak....


Ni kek2 yg dok dalam peti ais...nampak mmg best...kami x order pun tadik..makan 2makanan tu jek...air pun sedap..service cepat jugak...


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background