23 May, 2014

Poney warehouse sale..

Assalamualaikum....

Hari ni 23/5/2014 bermulanya poney sale  kt Hq poney di Serdang Perdana...setiap kali poney bt sale..memang akan aku pergi..beli ke x belakang citer ea..kehkehkeh.. Last pg bulan january ari tu..mmg x best langsung la kt mata aku kan..pg dan balik saja.....

Tadi waktu lunch hour pas anta kanak2 p skul..pergila aku kesana jap..masuk jek dalam..wah..menarik ni..hehehehe..new arrival pun mereka ada letak..tapi less dalam 10% lah..laen2 tu 50%, 70%..semua kena rajin mengirai...oh penat kekekeke...aku tarik mana kenan jek..dah tu kalau adik ada kakak kena ada..abang kena sama gak....

Masa aku sampai org x ramai sangat..suam2 gitu..bole la nk selit2 kan..sapa nak p tu dinasihatkan bawak la assistant kalau ada bawak baby dan kanak2..dalam tu cm sempit sket..

Aku pergi yg kt Serdang Perdana..kt SACC Mall pun ada.sana besar maybe selesa sket la kan...kt Serdang ni parking senang..bayar Rm2 masuk ke parking tempat lapang tu ea...

Ni hasil pergi tadi..maknanya kena la ngan mata aku..kehkehkeh..ada yg adik dh ada kakak xde..jd beli utk kakak..abang2 beli shirt ajer...nak beli seluar waduh ramai sangat org kt tpt seluar ..malas mak nak nunggu..kalau free2 ari laen p la ulang nanti kan..hehehehe...

Eh bila nak pakai ni..adehhhh..dh penuh dalam lemari tu gantungan x berpakai lagik....yg penting kena sorok2 dr kakak adinda..dia main amik jek nanti suh bibik pakaikan....

Ini free gift dr poney....mama kena simpan...sebab nanti berebut2..lagik2 si mek adinda tu...tq poney...

1 comment:

Aishah Amin said...

selalu kalau poney ni harga biasa mahal kan?

come visit my blog. I sometimes write about how I became a work at home mummy through my online Shaklee business. work at home mummy like me

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background