22 May, 2014

Tq Lazada

Assalamualaikum....

Last week ada menyoping dgn lazada..xder niat pun mulanya nak menyoping...tolak scroll..cm biasa...ada iklan2 yg lalu depan mata aku kan....

Skali tetiba iklan tu lalu depan aku dgn warna yg agak menarik di mataku..kekekeke....sebab kan warna aku teruja..hahahaha....

ini xdak brand.cokia punyaaaaa..tapi buley la pakai...kekekekke

Aku beli ni nha...fabric steamer..sebab dia warna purple yg cantik.....

Kiranya servis lazada ni agak pantas kan...ni 1st time aku membeli dgn lazada...

Packaging luar mcm ni..bukak lagik ada kotak seperti gambar di atas..sangat teliti pembungkusan mereka...

Pada mulanya bt pembelian xder perasaan risau ke apa..sbb aku dh pk cantiknya purple...trus suruh en hubby tersayang bt transaction...dia pun melayan aku..tq papa... I lap u..hahaha...

Bukak2...jumpa kompenan yg pelbagai..masa sampai en hubby xdak..dia keje..dgn gigih aku bukk sendiri nak tgk..x sabar punya pasal...dlm hati ada debar2 jugak...takut indah kabar dr rupa kan..kehkehekehe...berjaya jugak aku pasang sendiri..slalu mesti nak tunggu papa.....

Ini body dia yg penting..oh sangat menarik jugak lah...........


Yeay!! Aku telah berjaya memasangkannya dan terus rasmi...mmmm boley tahan jugak la kehebatan dia..nak compare dgn yg dh ada..lebey kurang la jugak sama....

Tq lazada atas kepantasan servis anda....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background