klik..klik..

23 July, 2014

Addina warded kali ke 3...

Assalamualaikum....

Ini ialah kali ke3 addina kena bermalam di ward...1st masa umur 3m, 2nd 9m..dan kelmarin 1y1m...mengikut history mamanya..mmg ada asthma..x sangka addina yg kuat segini...apa pun mama usaha yg terbaik untuk addina sembuh ya....

Isnin ari tu sampai2 jek kt bilik doc..trus doc cakap..ok tahan..dah aku jangka kan dr awal lagik..tekaan mama tepat..

Xper la dina..mama nak dina sihat betul2...masuk ward kena amik neb every 2hours...lepas tu ok..doc up kan 4hours..dan hari ini 6hours..neb yg terakhir jam 530pm karang..pastu bole balik...

Dah masuk bilik...sampai terseliuh pinggang mama dina..kekekeke..addina xmo dia..biasalah tpt baru mcm nk terpka semua..bilik besar..sedap dia berlari...yg mama marah..dia memanjat..lps tu terjerit pekik x reti nak turun balik...

Bila dia tido..ada sedikit lega la pada mama..mcm org berpantang jaga dia d ward..kalau dia tido mama pun kena tido sama...dia xmo ngn papa ..nak mama jek...alhamdulilah addina x merengek2...

Pabila bangun tido lihatlah rambut saya! Hahahaha....

Hari ke2..subuh2 lagik dia dh bangun celik mata trang2..nak turun dari katil...uwaaaa addina..mama mengantuk..kekekeke..sbb tgh malam pun addina kena neb jugak...

Ari ni dah bole balik...semoga addina cepat sembuh......tqvm pada nurse2 yg banyak membantu sepanjang kami di ward..

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background