klik..klik..

02 July, 2014

Salam Ramadhan

Assalamualaikum....

Salam ramadhan untuk semua pembaca blog ku yg x seberapa neh....hikssss.......
Harap2 x terlambat la eh....

Setiap kali bulan puasa mmg aku agak mencabar bila menghadap adam & addin tu..kekeke..lagik2 mencabar di saat jam2 yg terakhir tu...addin mmg akan start tanya pelbagai soalan...mcm2 la..malam ni trawikh yg kebp?bp rakaat..nak duduk depan ke belakang..gagagagag...

Adam ada2 masa jek angin dia..kalau ok..ok lah...kalau x ok pun so so gitu lah..biasala budak2 punya puasa kan..kalau berbuka pun bukan nak makan sangat..mereka nak minum ajer...


Semalam wei..baru nak p tempah baju melayu adam addin ngn papanya..nasib la uncle tu mahu amik lagik...masa kami sampai semalam ada la 2,3org dtg nak amik baju yg dh siap..kami ni baru nak p anta..hiksss..adinda cm biasa menyibuk sokmo....kekeke....


No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background