09 July, 2014

Misi mencari Baju.....

Assalamualaikum....

Semalam lepas keje..merayap p PKNS shah alam...misi aku mencari baju adinda & addina..abang2 x yah..sebab mereka tempah sama papa...1st nak ucap mekaseh bebanyak la kt hubby.sebab dia semalam cuti..dan sanggup teman aku p s alam tu..kekeke.. (Ala mcm la sblm2 ni x bt gitu kan) hehehe...kami jalan dr hujung sini sampai hujung sana..siap masuk SACC Mall lagik..kengkonon leh dpt la baju mama jugak khennnn..hikssss..

Jalan punya jalan...aku ni mencari baju yg sama..masing2 frame laen2..addina agak kecik sket..adinda pun slim dan x bp tunggi..skali ternampak 1mcm jubah la jugak..jenis kain mcm lycra telekung yg berat tu..pegang2..wah sedapnya kain dia sejuk..aku nak jugak.hahahaha

Beli x bawak tuan2nya..jadi kami laki bini main agak2 size utk mereka..hahaha..addina of coz kena amik size paling kecik..tu pun besar bila try..adinda aku teragak2 nK amik size 2y/3y..tgk beza inchi x bNyak..makanya amik la size 3y..balik2..aku belum bukak pelastik lg dh leh agak labuh sangat ni..
Secara real cantik weh jubah ni...ada macam2 kaler tau...tapi aku kena amik kaler neh....ok dinda..nanti mama p anta tailor utk klimkan sket...

Balik2 tu pasrah kengkonon baju aku xdapat..hahaha..last2 en hubby cakap tgk kt butik yg biasa aku beli tu...ok pg situ la..

Ni weh butik Lydia..baju kt sini cantik2 tau....tgkt 3aku rasa lah..kt dalam the mines..sama level dgn pizza hut x silap aku lah.....aku masuk sini berejam2 pun xpe..kekekeke..tu la kengkonon nk tukar seler beli tpt laen..last2 x leh gak..mesti ke sini...p la try masuk nanti wei..selera laen2 kan...hiksssss....

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background