04 July, 2014

Soyfresh Hershey's...

Assalamualaikum....

Tadi masuk 7e..acaner nth aku leh tertarik dgn 2air neh...bulan puasa kan..nafsu tu membuak2..hahah.macam kanak2 dah..tu nak ini nak..amik kauu sekali 2 aku amik...

Air ni aku minum lepas berbuka..time berbuka aku mmg x minum air yg berunsurkan susu...nanti aku mual...kekeke..lorat la ko illa....makanya lepas berbuka td dalam 1jam lps tu aku cuba bukak yg mocha..yg coklat adam minum..oh sungguh nikmat wei...paling2 mocha mmg sedap..coklat pun sedap...

Bagi aku paling sedap mocha...dan paling best waktu nak minum adalah tengah2 sejuk air neh..mmg terasa..

Ok lepas ni bole repeat kembali..
Setakat ni dalam 7e aku jumpa..di aeon jj belum ada aku tgk..

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background