klik..klik..

07 October, 2014

Cuti2 Gold Coast Morib...

Assalamualaikum...

Walah!! Nama best jek kan....google dalam tenet mcm best jek..cantik jek....hikssss....maka..kesana la kami ptg masa hari raya aidiladha....

Booking pun last minute dapat kompomnya...org bole tahan gak ramai.....

Ini signboard besar nya dr jalan besar mahu masuk kedalam...


Pemandangan dr apartment kami...


Nombor bilik kami....eh bilik plak..apartment..

Ruang tamu dia..kami memilih apartment 3bilik...

Suka hiasan neh...

2nd bedroom...

Design apartment cantik..cuma trasa jugak sempit sket walaupun 3bilik...


Tpt mandi nampak cantik kan,tapi air dia ada tpt nampak lumut tau...mcm kotor x d bersihkan..nampak lumut tu jalan2....rs aku org laen pun pasan kot...

Bersama adik dan adik ipar...kami 3jek..ngeee...tenggelam2 timbul..hahaha...

Perantin baru neh..tpt kt sini jek nampak bersih....angkut la aku dgn budak 3 org tuh..risau2 jugak kan..adinda tu dia nK mandi jugak..si addina lgsg aku x bagi..


Dok sini jek addin kalau nak berendam..belah sinun x bp sesuai dgn keadaan air d dalam nya....


Ni tpt minum2/makan2..lepak2 amik angin pantai..tempat ni cantik...tapi org islam x sesuai..tpt mmg hidangan arak sahaja...masuk sini amik gambar jek..pastu keluar... 

Adik kejar bayang2..marah dia x dapat..hikssss..

Kenalan alam maya selama 3tahun sudah..ni baru jupe..dia customer ku jua..datang jupe nak amik barang yg dia beli..tqvm nashitah bg akk daging korban tu...reZeki kita nak jupe kt situ..tapi x dpt sembang lama..nanti jupe laen...

Banyak tu daging yg diberi..semalam dh masak sket..sedapnyaaaa...trima kasih!!

Addina sama opah...x yah mandi la adik...kita jalan2 tepi pantai ajer..main2 pasir..hiksss..

Nak tunggu masa cek out...macam lama jek lagik..hahahaha..masa ni jam 10pagi...awal 1 jam kami keluar dah....moh ler balik....


Setakat ini sahaja kisah percutian pendek kami....pendapat ttg tpt ni..boley la..x hebat mana la seperti dalam2 gambar yg aku tgk sampai teruja tu....nasib ah semalam jek..ngeeeeee.....tempat ni kasi upgrade la lagik betul2..tpt dh cantik....just my opinion... ✌️✌️

2 comments:

Nad MamaZN said...

mula2 tmpt ni ok
lama2, mcm byk plak dgr menda yg tak best..
rasa mcm lagi byk plak masalah depa ni..

-iLLa- said...

Tu la nad..kita dh la pestime pg..ala rs keciwa sket..... :(

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background