klik..klik..

02 October, 2014

Cornery ~ KL Festival City ~

Assalamualaikum....

Daku ni suka jugak pada popcorn...tapi pop corn yg garret tu x bole nak telan rsnya..sebab mcm manehhhh la sangat....ari tu p jalan kt Festival City kt setapak nun...dulu pg tpt tu baru bukak x banyak kedai..la ni dh banyak kedai...

Masa lalu sini..tgk ramai org tgh beratur..oh pop corn...cakap kat papa mcm sedap jek...kekeke..makanya kami pun beratuq la sama..

Butterscotch....ye ke sedap...kami pun cuba la mengorder..hiksssss...


Ada banyak flavour tau..banana tu aku ada try mmg sedap weih....coklat tu pun sama..tapi kami pilih yg ini....

Butterscotch dan caramel..beli sikit jek..takut x kena tekak kan..mcm garret tu ya ampun aku x leh telan...balik2 esknya baru aku makan bukak..mak ai.....mmg sedap..x manis sangat pun..trasa la kerangupan dia...

Pada peminat popcorn..bole la mencuba..x tau aku outlet laen mana plak ada lagik.......hiksss..

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background