klik..klik..

12 October, 2014

Ostrich Farm Port Dickson...

Assalamualaikum....

Selepas makan tgh ari di Cowboy place..kami masih ada masa 1jaM lebih lagik untuk cek in di hotel...

Masa otw ke tpt penginapan lalu ostrich farm punya simpang..terus la masuk..hiksssss...


Ni pintu masuk ke ostrich...xder la lawa mana ..tapi hewan dia gemok2 koooo...





haha..anak2 ku semua tAkut2 nk bg makan...kambing dia gemuk2..ostrich leher panjang giler...


Tgk...berani2 takot..jauh2 jek duduk..heheheh..

Besar btol...telur dia pun banyak kt situ...



Kambing dia banyak giler...gemok2 giler...tapi yg x syiok nya ..dia letakkan anjing sekali dok dgn kambing2 tu..ishh..allergic ako...hehehehe..

Minah ni tergedik2 nak p naik kuda tu..dia mi mmg berani betul laaaa.

Mama ngn papa pun nK selfie jugak..hiksss..sementara menunggu adam sama addina p naek kuda...

Ada iguana..besar ya hamaat!!



Nak jugak naek yg neh...merasa la jugak.....

Dah nak abeh ada rabbit la....comey jek.mcm ngantuk jek.....

Ada burung ostrich..tp ari ni x dpt naik..x tau plak ngapernya..

Cuaca panas jugak ari ni...
Tpt ni cantik kalau di upgrade kan lagik,.

No comments:

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI YER.... :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Text Select - Hello Kitty

background